Αυξάνονται τα διόδια στον Αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑ με την αλλαγή του χρόνου, δηλαδή από το πρώτο λεπτό του 2026.

Οι νέες τιμές να ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2026, στις 00:00.

Συγκεκριμένα, η Μορέας Α.Ε. ανακοίνωσε τις νέες τιμές που θα ισχύουν από τη νέα χρονιά στους σταθμούς των διοδίων. Οι νέες χρεώσεις θα τεθούν σε ισχύ από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 31 Δεκεμβρίου 2025 προς Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2026 (ώρα 00:00 της 1/1/2026).

Δείτε στον αναλυτικά τις νέες τιμές του αυτοκινητόδρομου Μορέα για το 2026:

ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝΚΑΤ.1ΚΑΤ.2ΚΑΤ.3ΚΑΤ.4
Σπαθοβουνίου2,00€2,95€7,45€10,45€
Νεστάνης1,90€2,80€7,10€9,95€
Γέφυρας Μάναρη1,60€2,30€5,75€8,05€
Βελιγοστής1,00€1,45€3,70€5,20€
Πλευρικοί Παραδεισίων0,60€0,90€2,25€3,15€
Πλευρικοί Αρφαρών0,60€0,90€2,25€3,15€
Καλαμάτας1,50€2,25€5,65€7,90€
Πλευρικοί Θουρίας0,40€0,55€1,40€2,00€
Πετρίνας2,40€3,45€8,60€12,10€

Παράλληλα, τις αναθεωρημένες τιμές στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος για το 2026, βάσει της ετήσιας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής, ανακοίνωσε και η Ολυμπία Οδός.

Οι νέες τιμές ανά σταθμό και κατηγορία οχήματος διαμορφώνονται ως εξής (Με κεφαλαία οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων):

ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΙΟΔΙΩΝΚατ. 1Κατ. 2Κατ. 3Κατ. 4
ΕΛΕΥΣΙΝΑ1,70 €2,50 €6,30 €8,90 €
Νέα Πέραμος1,10 €1,70 €4,20 €5,90 €
Πάχη0,70 €1,10 €2,70 €3,80 €
Άγιοι Θεόδωροι0,40 €0,60 €1,60 €2,30 €
ΙΣΘΜΟΣ1,50 €2,10 €5,40 €7,60 €
Ζευγολατιό0,60 €0,90 €2,20 €3,10 €
ΚΙΑΤΟ1,90 €2,70 €6,80 €9,60 €
Κιάτο (πλευρικός)0,70 €1,00 €2,60 €3,60 €
Δερβένι1,10 €1,60 €4,00 €5,60 €
Ακράτα1,40 €2,00 €5,20 €7,30 €
Καλάβρυτα2,00 €2,80 €7,10 €10,00 €
ΕΛΑΙΩΝΑΣ2,70 €3,80 €9,70 €13,60 €
Δρέπανο1,40 €2,00 €5,10 €7,20 €
ΡΙΟ1,90 €2,70 €6,80 €9,50 €
ΠΑΤΡΑ2,50 €3,60 €9,00 €12,70 €
Κάτω Αχαΐα1,50 €2,20 €5,50 €7,70 €
Αμαλιάδα0,90 €1,30 €3,20 €4,50 €
ΠΥΡΓΟΣ1,50 €2,10 €5,40 €7,60 €

Discover more from Hondos News

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Discover more from Hondos News

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading