Το ενδεχόμενο να επιβληθεί απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων τα πρωινά στον Κηφισό από τις 07.00 έως τις 10.00 εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών όπως αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Παράλληλα, αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις των αγροτών, υποστήριξε ότι το πολιτικό σύστημα δεν εκβιάζεται και πρόσθεσε ότι παρόμοιες λογικές οδήγησαν στον… ΟΠΕΚΕΠΕ.

«Μετράμε ήδη με drones την ακριβή αποτύπωση του προβλήματος πόσα κυκλοφορούν και πόσο χώρο πιάνουν» εξήγησε μιλώντας τη Δευτέρα στο Action24 ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, συμπληρώνοντας ότι «τα πλεονεκτήματα θα είναι τα λιγότερα οχήματα εκείνες τις ώρες στον Κηφισό και την Αττική οδό και τα μειονεκτήματα είναι ότι ακριβώς πριν και ακριβώς μετά θα δημιουργείται πάλι έμφραγμα κυκλοφοριακό».

Τόνισε δε ότι «στον δήμο Αθηναίων το ωράριο τροφοδοσίας λέει 9:00 με 21:00. Είναι εύκολο να το κάνεις μέχρι τις αν υπάρχει συνολική συνεργασία. Το δύσκολο είναι μετά τις 10 με πολλά οχήματα ταυτόχρονα. Εγώ είμαι υπέρ του να το δοκιμάσουμε αλλά όταν ζητάς από επιχειρήσεις να έχουν υπάλληλο τα ξημερώματα, αυξάνουν το κόστος και πού θα το μετακυλήσουν; Στο ράφι. Είναι μια λύση αλλά πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον κόσμο τι συνέπειες θα φέρει».

«Το πολιτικό σύστημα εκβιαζόταν από τους αγρότες και είδαμε πού καταλήξαμε»

Αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις των αγροτών και τα αιτήματά τους, ο κ. Κυρανάκης υποστήριξε ότι «είχαμε μάθει τόσα χρόνια όταν κάνουν κινητοποιήσεις οι αγρότες, όταν υπάρχει μια διαμαρτυρία και κλείνουν τον δρόμο, να εκβιάζεται το πολιτικό σύστημα. Και να δίνει, να δίνει, να δίνει άκριτα. Είδαμε που καταλήξαμε, στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Στο να έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα που έδινε επιδοτήσεις σε ανθρώπους που δεν τις δικαιούνταν. Άρα λοιπόν, όπως σε όλα στη ζωή κι εδώ χρειάζεται μια ισορροπία. Διαχωρισμός μεταξύ έντιμων αγροτών και αυτών που δε δικαιούνται τις επιδοτήσεις. Ο καλύτερος τρόπος για διασταυρώσεις είναι το Κτηματολόγιο. Ποια είναι η κυβέρνηση η οποία προχώρησε Παρέλαβε την κτηματογράφηση στο 30% το 2019 και τώρα είναι πάνω από 75% και πλησιάζει το 80%.

Σε ερώτηση σχετικά με το τι θα κάνει η κυβέρνηση με τις εμπορικές μεταφορές αν οι αγρότες κλείσουν και τους παραδρόμους στο οδικό δίκτυο, ο κ. Κυρανάκης υποστήριξε ότι υπάρχει και η λύση του σιδηροδρόμου «να πάρει λίγο τα πάνω του γιατί τόσα χρόνια αυτή η πτυχή ήταν εγκαταλελειμμένη.


Discover more from Hondos News

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Discover more from Hondos News

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading