Το Επιμελητήριο Αρκαδίας και ο Σύλλογος Λογιστών – Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Νομού Αρκαδίας διοργανώνουν, τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου στις 4:30 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Αρκαδίας*, σεμινάριο με θέμα: «Οι νέες ρυθμίσεις για το ψηφιακό ωράριο & την ψηφιακή κάρτα εργασίας».
Εισηγητής: Πέτρος Ραπανάκης Οικονομολόγος, Σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εργατικής νομοθεσίας & ανθρώπινου δυναμικού, Συγγραφέας
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των Επαγγελματιών, Λογιστών, Οικονομολόγων, Φοροτεχνικών, Υπαλλήλων Τμημάτων Μισθοδοσίας, Στελεχών Οικονομικών Διευθύνσεων & Λογιστηρίων.
Θεματολογία:
- Υπόχρεοι στις νέες διαδικασίες της ψηφιακής οργάνωσης του χρόνου εργασίας
- Ένταξη στη ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας : Κατάργηση χρήσης εντύπων
- Πλαίσιο υπαγωγής των επιχειρήσεων στον Μηχανισμό της Κάρτας Εργασίας (Β’ Φάση)
- Ευθύνη ενεργοποίησης λειτουργίας της Ψηφιακής κάρτας εργασίας
- Κυρώσεις επί παραβάσεων
- Αδικαιολόγητη απουσία & Ψηφιακή κάρτα εργασίας
- Διάλειμμα εργασίας
- Συμβατικό εβδομαδιαίο ωράριο
- Διευθυντικά στελέχη – ψηφιακό ωράριο
- Δανεισμός Εργαζόμενου
- Μητέρες με μειωμένο ωράριο
- Υπερωρία
- Μερική απασχόληση – Πρόσθετη εργασία πέραν της συμφωνημένης
- Εκ περιτροπής εργασία και ψηφιακό ωράριο
- Ευέλικτη προσέλευση προς εργασία
- Δήλωση αδειών
- Τηλεργασία
- Παραβάσεις κατά δέσμια αρμοδιότητα
- Βία & παρενόχληση- Υποχρεώσεις εργοδοτών
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε όλες τις εργάσιμες μέρες και ώρες: 8 πμ.-3 μ.μ στα τηλέφωνα: 2710 227141-2 (εσωτ.6).
*Διεύθυνση Επιμελητηρίου Αρκαδίας: 25ης Μαρτίου & Πανός 21 (είσοδος από 25ης Μαρτίου)
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – Έως την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου στις 2 μ.μ.
Σημειώνεται ότι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βάσει των αιτήσεων συμμετοχής.
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας