Εγκαταλελειμμένο φαίνεται να είναι το Αρχαίο Θέατρο Μεγαλόπολης, όπως αναφέρει η σελίδα «Αθηνολόγιο» στο Facebook, αποτυπώνοντας τα προβλήματα που υπάρχουν και πρέπει να επιλυθούν άμεσα.
Όπως τονίζεται στην ανάρτηση θα έπρεπε να έχουν τηρηθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού, τα χρονοδιαγράμματα έτσι ώστε να υπάρξει ανασκαφή και ανάδειξη, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
Τέλος η σελίδα, θέτει ερώτημα στην Υπουργό Πολιτισμού σχετικά με το τι προτίθεται να κάνει, έτσι ώστε να αναδειχθεί ο Αρχαιολογικός αυτός χώρος.
Συγκεκριμένα στην ανάρτηση αναφέρεται:
Οι πιο δυσάρεστες επισκέψεις που έχω κάνει σε αρχαιολογικούς χώρους ήταν στο Ακραίφνιο Βοιωτίας που από το ύψος των χόρτων δεν μπορούσα να εντοπίσω τίποτα από τις αρχαίες θέσεις.
Η δεύτερη ήταν η Μεγαλόπολη που απλά όταν μπήκα στο αρχαίο θέατρο έφυγα με μεγάλη απογοήτευση και πικρία. Δεν φταίει όμως η Μεγαλόπολη, η "Μεγάλη Πόλις" της αρχαιότητας, εκείνη είναι μια άτυχη Αρχαία Μεσσήνη και εκείνη την έχτισε ο Επαμεινώνδας και μπορεί να ήταν μεγαλύτερη από την Μεσσήνη και το Αρχαίο της θέατρο είναι το μεγαλύτερο της αρχαιότητας μαζί με της Εφέσου.
Ωστόσο ατύχησε γιατί δεν τηρήθηκαν διαχρονικά από το Υπουργείο Πολιτισμού και από τις εκάστοτε δημοτικές αρχές οι δεσμεύσεις για ανασκαφή και ανάδειξή της. Με αποτέλεσμα η αρχαία πόλη που θα έπρεπε να είναι σήμερα από τις πιο επισκέψιμες στην Μεσόγειο, να είναι ένα μέρος που κάποιος προσπερνάει και από το αρχαίο της κλέος να είναι ορατά σήμερα ελάχιστα. Άραγε τώρα το Υπουργείο Πολιτισμού έχει την πρόθεση να δει στην Μεγαλόπολη αυτό που βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι και το βρόντο φωνάζουμε ή θα συνεχιστεί η αφάνεια της Μεγαλόπολης;
*Αν και είναι γνωστό ότι η Υπουργός Πολιτισμού δεν απαντά σε ερωτήσεις μη θεσμικών προσώπων, εγώ θα την ρωτήσω. Τι προτίθεται να κάνει για την Μεγαλόπολη;
Να σημειώσουμε στο σημείο αυτό, ότι είναι πολύ θετικό που ασκούνται πιέσεις προς τους αρμόδιους, έτσι ώστε να αναδειχθούν σημαντικά μνημεία της Αρκαδίας και όχι μόνο.
Είναι η πολιτισμική μας κληρονομιά και δεν θα πρέπει να μείνει εγκαταλελειμμένη, για αυτό τον λόγο χρειάζονται άμεσες ενέργειες.