Την απόφαση να σταματήσουν όλες οι δραστηριότητες που είχαν ανοίξει μέχρι τώρα, αποφάσισε η Κυβέρνηση προκειμένου να μην υπάρξει αύξηση των κρουσμάτων από την πιθανή χαλαρότητα των εορτών.
Ανάμεσα στις δραστηριότητες που διέκοψαν την λειτουργία τους, είναι και η υπηρεσία click away ή αλλιώς παράδοση εκτός η οποία διευκόλυνε τις επιχειρήσεις να πωλήσουν με αρκετά βέβαια προβλήματα κάποια προϊόντα που είχαν στα καταστήματά τους. Αρκετός είναι ο κόσμος, ο οποίος είχε κάνει τις παραγγελίες του με την μέθοδο αυτή και τώρα που έκλεισαν ξανά τα καταστήματα, δεν ξέρουν πότε θα παραλάβουν αυτά που έχουν ζητήσει ενώ και οι έμποροι είναι δυσαρεστημένοι από αυτή την απόφαση, καθώς πιστεύουν ότι αν συνεχιστεί το κλείσιμο θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα.
Το θέμα που προκύπτει είναι εάν θα μπορέσουν οι πελάτες να παραλάβουν στην ώρα τους τα πράγματα που έχουν παραγγείλει.
Σχετικά με αυτό υπάρχουν τρείς εναλλακτικές
1) Το πιθανότερο είναι ότι το κάθε κατάστημα θα επαναπρογραμματίσει με τον πελάτη την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας του μετά τις 11 Ιανουαρίου, οπότε και ανακοινώθηκε ότι θα λήξει το lockdown, σύμφωνα με το Star.
2) Επίσης, έμποροι και πελάτες να συνεννοηθούν τηλεφωνικά για κατ’ οίκον παράδοση, ακόμα και από τους ίδιους τους καταστηματάρχες, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις, κάτι το οποίο συνέβαινε και πριν τεθεί σε εφαρμογή η υπηρεσία click away.
3)Οι μεγάλες αλυσίδες θα δρομολογήσουν επίσης νέες διαδικασίες για να μπορέσουν από Δευτέρα ώστε να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους που περίμεναν να παραλάβουν με τη μέθοδο του click away.
Ας ευχηθούμε αυτό το κλείσιμο να διαρκέσει μέχρι τις 11 Ιανουαρίου και να συνεχιστεί απρόσκοπτα αυτή η διαδικασία προκειμένου να υπάρξουν περαιτέρω προβλήματα στους καταστηματάρχες αλλά και τους πελάτες.